PATRONAT HONOROWY

   KSIADZ BISKUP IGNACY DEC – ORDYNARIUSZ ŚWIDNICKI

GŁÓWNY ORGANIZATOR KONKURSU

KS. KRZYSZTOF ZIOBROWSKI – PROBOSZCZ PARAFII RZYMSKO – KATOLICKIEJ p.w. św. Apostołów PIOTRA I PAWŁA W ZWRÓCONEJ oraz   

SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁEM PRZEDSZKOLNYM  W ZWRÓCONEJ 

        Cel konkursu:

  1. Przygotowanie dzieci i młodzieży do chrześcijańskiego przeżywania Uroczystości  świąt Wszystkich Świętych oraz wyrabianie postawy oddawania należnego szacunku dla zmarłych,
  2. Przybliżanie dzieciom i młodzieży postaci swoich Patronów, świętych i błogosławionych,
  3. Przypominanie młodym o wartościach nieprzemijających,  dla których święci i błogosławieni ofiarowywali swoje wysiłki, cierpienie,  a także życie.
  4. Prewencyjna działalność przeciw patologiom, obrona tradycyjnych chrześcijańskich wartości.
  5. Promowanie zdrowego stylu życia i wychowania wolnego od alkoholu, tytoniu i narkotyków.

REGULAMIN UCZESTNICTWA DLA SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI:

  1. Parafia p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Zwróconej wraz ze Szkołą Podstawową z Oddziałem Przedszkolnym  w Zwróconej organizują XIII DIECEZJALNY KONKURS  „PLEJADA ŚWIĘTYCH – WIELKIE IMIENINY 2019” dla Diecezji Świdnickiej.
  2. W konkursie biorą udział laureaci szkolnych  konkursów z diecezji świdnickiej:
  • w kategorii klas I-IV   - 1 uczestnik, który zajął pierwsze miejsce, a w szkole  powyżej 120 uczniów – 2 uczestników, 
  • w kategorii klas V-VIII - 1 uczestnik, który zajął pierwsze miejsce, a w szkole powyżej 120 uczniów – 2 uczestników.

Należy przestrzegać regulaminu!

  1. 3. MIEJSCE I CZAS KONKURSU:

Ząbkowicki Ośrodek Kultury (ZOK) Ząbkowice Śląskie, Rynek -  22 listopada 2019 r.

  • godz. 10.15 – 11.30 prezentacje  dzieci z diecezji  w kategorii  klas I - IV,
  • godz.12.00 – 13.00 prezentacje dzieci z diecezji w kategorii klas  V - VIII.
  1. 4. PUNKTACJA:

                                                                                                                                                Uczestnik konkursu oceniany jest w trzech kategoriach:

  • 0-10 punktów - strój,
  • 0-10 punktów - rekwizyt, atrybut danego świętego, błogosławionego, Patrona;
  • 0-10 punktów - występ – prezentacja.

Każdy uczestnik może zebrać  maksymalnie 30 punktów.

  1. 5. ZASADY PREZENTACJI:                                                   

Prezentacja nie powinna przekroczyć czasu 1 - 1,5 minuty.  Może mieć dowolną formę indywidualną (wzmianka, informacja o życiu świętego, wiersz,  piosenka,  scenka – przedstawienie). Absolutna dowolność pomysłów i oryginalność.  Wyższej ocenie podlegają stroje  oraz rekwizyty wykonane samodzielnie.

  1. 6. TERMIN ZGŁASZANIA DO KONKURSU – do 10. listopada 2019 r. tylko na załączonej karcie  zgłoszenia  (kartę można pobrać ze strony internetowej szkoły zwrocona.pl) oraz  wysłać  na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Nie będą  przyjmowane  zgłoszenia telefoniczne oraz zgłoszenia, które wpłyną  po terminie.

  1. 7. UWAGA! Nie przewiduje się innych konkursów: plastycznego i literackiego. Powyższe konkursy można organizować we własnym lokalnym zakresie.
  2. 8. ADRES SZKOŁY ORAZ TELEFON:

Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Zwróconej

Zwrócona 68

57- 200 Ząbkowice śląskie

tel.748 157 625

 tel. do osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń 697 068 394 – Pani Irena

ZAPRASZAMY

KARTA ZGŁOSZENIOWA UCZESTNIKA

DO XIII  KONKURSU RELIGIJNEGO

„PLEJADA ŚWIĘTYCH - WIELKIE IMIENINY 2019”.

 

KATEGORIA KLAS I - IV

 

L.p.

 

Imię i nazwisko uczestnika

 

Klasa

 

Dokładny adres szkoły

 

Prezentowana postać świętego

 

Imię i nazwisko opiekuna      oraz telefon kontaktowy

1.*

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

*W szkole do 120 uczniów – jeden uczestnik, powyżej 120 uczniów – dwóch uczestników.

 

KATEGORIA KLAS V - VIII

 

L.p.

 

Imię i nazwisko uczestnika

 

Klasa

 

Dokładny adres szkoły

 

Prezentowana postać świętego

 

Imię i nazwisko opiekuna oraz telefon kontaktowy

1.*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*W szkole do 120 uczniów – jeden uczestnik, powyżej 120 uczniów – dwóch uczestników.